De stijl verbeteren betekent de gedachte verbeteren.
Friedrich Nietzsche (1844-1900)
public relations
Public Relations betekent het stelselmatig bevorderen van wederzijds begrip tussen een organisatie en haar publieksgroepen. Het gaat om de relatie die u heeft met uw medewerkers (intern) en de wereld om u heen (extern). Natuurlijk wilt u die relatie plezierig houden. U wilt niemand uitsluiten. Maar hoe maakt u duidelijk wie u bent en wat uw bedrijf kan betekenen met nieuwe diensten, producten en voorschriften? Daarom is heldere en begrijpelijke communicatie belangrijk.
Dat geldt natuurlijk ook voor doordacht en verzorgd drukwerk. Juist om onderscheidend te zijn in de digitale stroom van mededelingen en berichten.
Kijkt u eens aandachtig naar het taalgebruik in uw:
- - folders en brochures
- - bedrijfsmagazines en personeelsbladen
- - (ambtelijke) correspondentie
- - nieuwsbrieven en jaarverslagen
- - websites
- - artikelen en interviews
- - reportages en beleidsplannen
- - teksten voor audiovisuele bedrijfsreportages
Ik heb ervaring met schrijven op B1-niveau. Nadat we een mogelijk nieuwe richting en route hebben besproken, zal ik creatief op uw wensen inspelen. Met adviezen en teksten.
De stijl verbeteren betekent de gedachte verbeteren.
Friedrich Nietzsche (1844-1900)